Thursday, March 17, 2011

Aku Sayang Dia Lagi!!!!

hari ini adalah hari yang paling menyedihkan bg diriku. berpunce dari ape yg aku post di wall. dengan ayat itu menyebabkan aku bersalah dengan die. akhirnye perkara yang tak sepatutnye terjadi. arghhhh!! aku tak mau berpisah dengan die. aku sayang sangat kan die. die la satu-satunye gadis yang aku cari selama die.. Ape akan berlaku kalau die tak de di sisi aku? dan apa akan berlaku kalau aku tiada disisi dia? aku nak die memberi sokongan dan semangat kepada ku dan aku pon nak bagi semangat kat die. aku tak mau die gagal kerana aku. aku nak die berjaya bersama-sama dengan aku. memang aku buat kesilapan besar kat die. macam mane aku nak hadapi berhadapan dengan member2 dan dia di kolej. dah tak seperti dulu? argh!!! stress! kenapa aku wat keje bodoh perkara yang berlaku! selama 6 bulan kami bersama, aku nak kekalkan hubungan ini. aku berdoa kepada-Nya berharap lindungi la hubungan kami ini daripada dugaan dan rintangan. kalau die beri aku peluang ke dua, aku akan jaga hubungan ini. Aku harap die membaca blog aku ini,

Aku teringat mula-mula kenal ngan die, mase tu aku satu class ngan die, tp kitorang jarang jumpe, tetibe aku add fb die. masa tu la bermula kami kenal. teringat kalau die post sesuatu, mesti aku "like". lepas tu ingat nak amik no tepon die, tapi die yang bagi no phone kat P.M Fb. dari situ la kami mula sesi suai kenal. Teringat time aku bagi ini kat die (----> <3 ) tetibe je aku send bende tu kat die. tetibe die bagi respon. di situ kami mula couple.

Aku Ahmad Zulhilmi bin Ibrahim akan menjaga cinta yang Wan Nur Ilani binti Wan Malek beri kepada aku. dan aku sangat mencintai dia Selama-lamanya!

"Bi, oppa nak minta maaf kat bi atas kelakuan oppa. oppa sayang bi lagi, tak pernah pon terlintas nak berpisah ngan awak. Awak jage (<3)yang saya beri seperti menjage cinta kita.

No comments:

Post a Comment