Tuesday, December 1, 2009

hari paling pressure dalam hidup ku..

assalamualaikum and an yong a sae yo...
pahal aku ni??? tetibe mood aku down je. seharian aku fikir masa depan aku. ape aku nak wat next year.. aku plan kalau aku continue study boleh aku kejar cite2 aku nak jadi chef. dah lame aku idam kan kerja kitchen. aku dengar membe aku kate cam pressure je keje tu, tp aku nak sahut cabaran tu.

memang aku tension gile.. terus aku capai Popo (handphone) aku, sms bestfriend aku. memang time nak dengar kate2 semangat la.. ade jugak sms lawak2 je, hilang lah sikit tension tu..

time aku tension, aku x amik peduli si F ni. tatau kenape.. aku malas nak gi tau die sbb aku tension. baru je jap tadi aku sms ngan die.. tp kejap je lah. katenye die bz ade asaiment katenye.. aku pon tak mau ganggu die..

tadi aku lepak ngan ahmad muslehuddin and arif, borak2, lepastu dengar lagu, time tu hati aku belom reda lagi tension aku, die leh pasang lagu mendayu-dayu dan jiwang.. terpaksa aku layan.. kalau tak aku nak lepak lama ngan diorang, tetibe je nak terkecing pulak.. :)) aku pon beransur pulang..

aku balik umah, terus aku open cerita korea, tajuk nye You're Beautiful.. ade lee hongki, sore die best and heroin die Park Shin Hye (Jemma/Go Mi Nam). cerite ni best selepas citer Boys Over Flower.. aku tak tengok abis lagi cite tu.. baru tengok episod 3.. nanti nak tengok lagi terutamenye Park Shin Hye yang tomei.. hehehe...

shin woo, go mi nam, tae kyung & jeremy

berbalik citer tadi.. aku ade apply U, sumer nye swasta.. aku apply Unitar,KLMU,Food Institute Malaysia (F.I.M), PTPL and Nilai Universiti College(NUC) dekat je ngan umah aku. aku ade email NUC, die kate die akan hantar borang permohonan nanti. tu lah cepat2 lah diorang send lah kat umah aku.. aku dah mati kutu.. orang kate banyak berdoa dan bertawakal...

No comments:

Post a Comment