Thursday, December 10, 2009

Or-ien-tasi

assalamualaikum dan an yong a sae yo..

dah lame aku tak bukak blog, sebab minggu ni aku sungguh bz.. aku bz sebab aku dah continue study kat shah alam. aku study di PTPL, aku amik diploma seni kulinari maknenye aku join dak (SCA) lah.. aku ulang alik dari nilai-shah alam..

selama 3 hari aku berorientasi, macam2 gelagat student baru yang aku nampak.. tp macam aku, aku pernah lalui mase aku kat kkbb dulu.. dunia baru lah budak-budak yang pertama kali menjejak kan kaki di alam IPT. mase orinetasi macam2 lah Fasi tu buat.. Fasi bahagikan kitorang 5 kumpulan.. yang tergelak nye group aku semua nye perempuan and aku seorang je. tp tak silap aku ade sorang tomboi..

name 4 kumpulan tu sume nye name gempak2, ade yang letak thunder cat, ninja turtle, crazy chipmunk and crazy rabbit(x silap aku lah).. heee.. tapi name group kitorang the gorillaz, hahaha.. kelakar gile.. memang time tu dah tak de idea.. lepas tu kitorang kene wat sorak tau, nak tergelak je kitorang wat sorak.. "we are(tepok) 3x lepas tu sorak the gorillaz oh yeah!!.. time o yeah!! macam kelakar sikt..kalau kitorang nak sebot the gorillaz aw.. aw.. nanti takot salah tafsir.. :) itu citer hari pertame..

hari ke 2 kitorang pergi melawat satu ptpl, selepas dah melawat tempat2 ptpl, fasi ade buat game, menari banana.. lepas tu lagu rumah saye besar... macam2 lah diorang wat aku dah tak ingat...

hari 3 hari yang ditunggu-tungu aku.. selame 2 hari aku tak dapat tido nyenyak.. hahaha... pergh!! lagu PTPL, sentimental betol music die... hahahaha.. 1 st time dengar... lepas tu ade sesi berdebat lah... aku ni dah la tak pandai debat... sampai wayar mikrofon boleh tercabot.. haha.. lepas tu kitorang kene nyanyi buah kelape, buah kelapa buah kelapa sekarang, kelapa ape kelapa apa kelapa apa sekarang.. lepas tu kene sambung, salah kene dende lah.. team aku lah kene denda coz aku men cakap je.. dende kitorang kene chicken dance.. layan je lah.. kepala aku dah masok air... hehehe.... and sesi orientasi tamat...

No comments:

Post a Comment