Tuesday, December 28, 2010

mid sem 2

assalamualaikum.. hari ni masok ari ke-2 aku exam.. mak aii.. sungguh sejok la di dalam dewan canselor tu... dah macam peti ais la.. aku fokus wat exam kat situ.. sebelum aku nak jawab. aku pandang belakang, apa lagi.. tgk bi saya la...! kali ni jauh sikit dari pandangan aku. tapi nampak jugak la aku tgk muke die, plus rambut maggi die.. ee comel la die.. so aku teros kan menjawab soklan. mmg aku tak tahan dok kat dewan tu. aku dah jawab sume, ikat kertas tu, dan teros keluar.. sejok weyh!!!!

selepas tu, aku menunggu la die abis jawab soklan. aku sebenarnye segan ngan membe2 die. tadi aku tak bawak kete, so die pon bagi idea yg bernas balik jalan kaki. so kitorang pon berborak2 la. dia ni suke bercerite, aku pon dengar. ni pasal semalam la aku balik awal tak jumpe ngan die. so aku tebus balik, dapat la lepak ngan die... mmg seronok lepak ngan die lame2. selepas tu, aku pon nak balik, aku anta sampai ke rumah die. aku pon bergegas balik ke nilai.. :)

No comments:

Post a Comment