Monday, December 27, 2010

MSU, Dewan Canselor and Bi

assalamualaikum.. hari ini dah start mid sem.. pergh! wat kat MSU. 1 st time menjejak kaki di situ. memang aku impikan la nak belaja suasana ipt yng sebenar, tempat yang luas.. tp, yg aku x puas ati tempat parking untuk orang luar seperti kami, PTPL, amat mendukacitakan.. kerana tmpt parking die ade batu-batu dan lubang.. aku x mau cite pasal parking, aku nak cerita suasana di tempat aku amik exam iaitu Dewan Canselor, mmg besar dalam nye dan sgt menyejukkan...

tempat aku amik exam di tingkat 2,K19 tmpt duduk 71B, time aku masok tu, tetibe aku nampak Bi saye di belakang, mmg semangat nak amik exam ni berbuak-buak la.. hehehe.. time dah tadek idea nak jawab, aku ade juge toleh belakang tgk die yg sedang kusyuk jawab soklan. depan aku membe die. sebnrnye aku dah jawab dah sume, tak tau la betul ke x kan jawapan die. sebenarnye aku tunggu die abis jawab. aku tgk die dah cam dah nak ikat je kertas soklan dan jawapan. aku pon cpt2 ikat tali kertas jawapan dan soklan. tp jumpe die kejap je. aku kene balik beli barang huhuhuh.. tp esok exam kul 9 so boleh la lepak ngan die.. hehehehehe ok lah aku nak continue study.. esok paper Food Safety. aku harap boleh jawap esok.. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment