Tuesday, January 4, 2011

Saye dah macam PTPTN

assalamualaikum. amy nak citer sikit.. tajuk nya "Saye dah macam PTPTN"..

tajuk di atas ni saje saya nak luah kan. senangnya nak bagi pinjam.. kalau dah pinjam duit tu, lupe diri shopping sane, shopping sini.. dah duit berkurang baru la ingat dunia. baru la nak saving duit. beli pon ala kadar...

membayar balik... susah betol nak membayar balik duit yg kite pinjam. bile suruh bayar balik, ade je alasan, mak tak bank in duit la.. lepas tu janji pulak kate nak bayar minggu ni la, sabtu ni mak aku masok duit aku bank in duit kat akaun ko la... tunggu2, aku check bank card aku x masok2 la.. haish ape nak jadi la..

bile nampak die online je, mule2 malas la nak mintak, tp mmg nak gune duit kan. bile chat je tetibe die offline.. dah macam aku ni along or ceti pulak nak lari.. bukan nye aku naik kan bunga! hadoi, sebab membe kan, tlg la. ni dah kasi tolong wat tak tahu pulak! mmg aku dah serik la nak kasi pinjam duit.. biar la die nak kate ape kan.. memang ku dah serik la..! kau ingat aku cam innocent, ko boleh wat aku macam2 la.

ok la sampai sini je aku nak luahkan.. ok bye..

No comments:

Post a Comment