Tuesday, January 18, 2011

sedih..

hye... perasaan aku lain macam je selepas men bola semalam. dah x macam dulu. aku rase ade something wrong la. bile aku baring je, tetibe aku teringat sahabat aku. tak yah la aku mention name die.. skrg die busy sgt. aritu die ade ajak men futsal. maybe salah aku gak tolak ajakan die. x de mood nak men futsal. mmg aku terfikir dah malas nak men bola ptg2. kalau aku plan nak gi jogging mesti xjadi punye. aku dah fikir masak2 aku nak gi jogging je. pasal cerite tadi (aku baring terfikir kan pasal sahabat aku ni). bile teringat kan die aku sedih la, teringat aku n membe aku sorang lagi lepak bersame. nak menitis gak air mata aku teringat kan masa lalu. :'(. aku rase tabah kan diri je. aku rase malas nak amik pot pasal futsal ni. aku nak fikir pasal study je. so aku kene kuat kan semangat. semangat yang dtg tu dari famili, my bi , n kawan2 yang berada disisi aku.. n kalau dak bernama Siti Zaharah, aku nak mohon maaf kalau aku gurau kasar. bile aku gurau, aku mesti ingat balik ape yang aku lakukan. so aku memang mohon maaf sangat2 kat ko. " aku sayang membe2 aku".

No comments:

Post a Comment