Monday, October 3, 2011

Kunak Part 3

Hari terakhir kami di Kunak

Amy terjaga dari tidur, bunyi ketukan pintu puku 6.30 pagi, kakak amy dan kawannya akan bergerak ke Sampoerna. Hari terakhir kami di Kunak, kami pergi breakfirst terlebih dahulu untuk mengisi perut.

Selepas itu kami plan nak pergi ke Bandar Kunak mempunyai Pasar di sana. Kami menaiki “kereta sapu”. Pergi ke sana, kami hanya di caj sebanyak rm 2 sekepala. Di Kunak ini kami x Nampak 1 pun kete warna merah putih (teksi), mereka menggunakan kereta seperti kancil atau pun saga sahaja.

Selepas sampai disana, kami pon berjalan ke pasar tersebut. Kami x banyak beli barang kat sana. Hanya membeli ikan bilis, udang kering dan sotong kering. Selepas itu kami pon kembali ke hotel. 2 bilik dah check out. 1 bilik lagi papa extend sampai kul 4. Kami pon pindah barang2 dan berkumpul di bilik lagi satu, abang kami datang ke hotel tersebut. Selang beberapa minit mertua die pon datang.

Kami pon check out hotel tersebut awal sedikit. Dan menaiki 4wd pergi ke terminal tawau. Kami ucapkan terima kasih kepada mereka yang menolong kami ketika kami berada di Kunak ini. Flight kami berlepas pada pukul 6.55 ptg, selamat sampai di LCCT pada pukul 9.30 malam. Kami menaiki van menghantar kami pulang kerumah..

No comments:

Post a Comment