Monday, November 9, 2009

anyongasaeyo

- hari sabtu jumpe member kat bb.. diorang ade wat Flash Mob..
- gempak jugak lah... nasib baik aku tak reti menari.. kalau aku reti menari aku join sekali.. :))
- lepas dah settle acare tu aku lepak ngan die dan member die kat kfc..
- pergh! ramai betol girl... pergh macam hero malaya.. hahaha...
- mule-mule segan lah.. dah lame sikit dpt lah aku sesuai kan diri..
- dia ajak aku tengok wayang tp time tu final piala malaysia lah pulok!! negeri sembilan lawan kelate.. aku terpakse refuse tgk wayang...
- time aku nek lrt, pergh!! ramai sungguh penyokong kelate.. berhenti setiap stesen mesti ade penyokong kelate.. sampaikan diorang leh kutuk "secebis" penyokong Negeri Sembilan kat dalam lrt tu.. diorang ramai boleh lah!! kan nanti provok kang, lunyai pulak penyokong N9 kat situ termasok aku sekali.. hehehe.
- akhir sekali tahniah lah pasukan Negeri Sembilan juare Piala Malaysia tahun ni..
hehehe..

No comments:

Post a Comment