Tuesday, November 10, 2009

Friendz




Hye... Kenape aku letak pic ni? erm.. sebab pic ni sungguh special sekali bagi aku.. ye lah kan dah lame tak jumpe budak2 zaman skolah rendah.. pic ni dak SKSHAS batch 1995-2000. selama 7 tahun aku tak pernah pon pergi reunion. tapi terdetik hatiku time tu, baik aku jumpe daripada tak pegi reunion tu kan.. sampai bile tak nak jumpe member2 lame.. sampai ke tue ke baru nak jumpe.. hahaha... ape itu SKSHAS. Sekolah Kebangsaan Sultan Hisamuddin Alam Shah.. sekarang kan zaman dah berubah, macam-macam ado.. seperti myspace, friendster, facebook dan bagai-bagai.. kite leh cari kawan yang dah lame terpisah... :'(

* ok-ok.. aku malas lah nak bersentimental ni... :). pada 25.9.09 diorang wat reunion kat klcc ari jumaat pulak tu... gua dress up kemeja renoma suar 3/4 dan kasot everlast wane cokelat, pergh! boleh lak bantai sembahyang jumaat. aku tarik lah suar kebawah sikit supaye tutup aurat lah sikit... :)
tetapi aku bukan nak cite pasal tu.. aku nak cite pasal reunion ni... sebelum tu aku nak minta maaf lah kepada sesiape yg gi reunion tu yang aku tak tego ke, tak senyum ke... aku tak sombong just malu-malu kucing je.. hehehe :p.. ye lah 1st time jumpe kan, sifat humble tu mempengaruhi diri ini.. insyaallah next time aku buang sindrom M & S.. ape tu sindrom m & s.. (malu dan segan) :D.. aku memang camtu. lame2 ok lah...

* dah-dah.. ade lagi.! ni last2.. mase aku nak balik ngan azrain<-- die ni bestfriend aku time skshas aku tumpang die balik nilai. rumah die dah dekat ngan tempat aku.. terlintas difikiran ku terasa bile aku balik, macam kejap je lepak dengan diorang, bagaikan pasangan bercinta tetibe teputus di tengah jalan.. :(.
dan baru aku sedar yang setiap detik, mase dan saat bersame member2 amat berharga dan baru aku sedar apekah erti PERSAHABATAN..

No comments:

Post a Comment