Monday, November 9, 2009

Kenali Diriku

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. aku memperkenalkan diri, Name aku Ahmad Zulhilmi Bin Ibrahim, panggil je aku Heyme.. Aku dilahirkan pada tarikh 29 April 1988 di hospital Ipoh. Adik beradik ade 5 orang dan aku anak yang ke 3.. Zaman Kanak-kanak, parent aku telah menghantar aku di sebuah tadika islam iaitu Taski Abim Bukit Tungku.. di sekolah rendah aku sekolah sultan hisamuddin alam shah(skshas) selama 6 tahun.. Mase form 1 hingga form 3 aku sekolah di SMK Bandar Tasik Selatan KL, aku berhijrah ke Nilai N9 dan form4 hingga form5 aku bersekolah di SMK Seri Sepang. Selepas tamat alam persekolahan, aku dapat sambung study di Kolej Komuniti Bukit Beruang Melake amik kursus Sijil teknologi elektrik selama 2 tahun.. and sekarang aku ngah tunggu nak sambung study.. doa-doakan dpat lah sambung study...:)

No comments:

Post a Comment